Hello world!

Welcome to WordPress.com. After you read this, you should delete and write your own post, with a new title above. Or hit Add New on the left (of the admin dashboard) to start a fresh post.

Here are some suggestions for your first post.

  1. You can find new ideas for what to blog about by reading the Daily Post.
  2. Add PressThis to your browser. It creates a new blog post for you about any interesting  page you read on the web.
  3. Make some changes to this page, and then hit preview on the right. You can always preview any post or edit it before you share it to the world.
About liubischazdravkovich

Здравейте хора от цял свят!Написах малка книжка и реших да я разпространя в интернет.Публикувах я в сайта bereket21vek.wordpress.com В нея и в коментарите си излагам своите мисли и идеи. Търся съмишленици. Владея малко руски език и съм много слаба на компютъра. Любиша е писателски псевдоним.Казвам се Красимира Данкова. Пианистка съм, преподавам на деца и корепетирам на хор. Повече информация бих дала на приятели в facebook или на адрес krasi_dankova@abv.bg
Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

16 Responses to Hello world!

  1. Mr WordPress каза:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

    • Уважаема аудитория,ще се радвам, ако предложения текст Ви заинтригува.И още повече, ако станете мои съмишленици Още текстове са в процес на подготовка Мои коментари има на страниците на„ Сливен ДНЕС и УТРЕ“.Мисля,че за бъдещето на България е необходимо „ да се отсеят триците от брашното“ и да има обединение и съгласие около стойностни идеи

  2. Както виждам текстът ми не предизвиква особен интересКакво да кажа- сред тази блъсканица в интернет, с това препускане из информацията…Дано съм лош пророк, но далече няма да стигнем Всяко чудо за три дни, но боя се,че е за секунди-надбягваме се с времето,но не в посока към вечността

  3. Боя се,че текстът ми се изгуби в джунглата на интернет като в тъмница

  4. Бях удостоен с внимание от страна на ГабровоБГ-поместиха скромния ми труд в сайта си. Сега имам повечко вяра,че текстът ми ще намери аудитория Бих бил доволен, ако бъде дискутиран Знаете, че надеждата си отива последна.До нови срещи!

  5. От днес за утре аз чакам в интернет- царството на информацията Аз чакам да се появи човекът,читателят, приятелят… Ще бъде дълго моето очакване Да кажа “никога„ не мога Трудно е да кажеш “сбогом„

  6. Аз съм жив!И с Вас съм !Ще чуя глас. Все някога.Ще бъде чудно нашето общуване, ще пеем песни, ще танцуваме…

  7. Доще време, майчинко, и за мене.Напиши ме,майчинко,на врачкана.Колчим врачка отвориш за мен да споминаш.Напиши ме,тейко льо, на седлото. Колчим конче възседнеш за мен да споминаш. Ай дос ма карай, майчинко, ай дос ма карай.Доще време,майчинко, и за мене.

  8. Скъпи приятели,очаквам ви!Простете ми, че се оплаквам!

  9. Отварям блога си с надежда към мене някой да поглежда.Чета отново, препрочитам, на Вас аз искам да разчитам Обичам,аз обичам…

  10. Скъпи приятели, боя се, че ви загубих. През месец май бях много зает служебно, а нямам и компютър в къщи. Нуждая се от разбиране и помощ. Очаквам ви на адрес krasi_dankova@abv.bg

  11. Вече разбрах, че читателите имат нужда да знаят повече за моята самоличност.Все още вярвам, че ще намеря приятели и съмишленици. Вложих цялата си душа в този текст. Писах всеотдайно и с много загриженост. Очаквам ви!

  12. Надеждата крепи човека. Но се запитах, аз се запитах-какво крепи все още нашия малък глобален свят.И писах книжката си, писах. Аз чакам някой да прочете и да я допише. Бъдете здрави, хора мили, пишете ми- ще съм щастлива!

  13. Чета и препрочитам размислите си, за тях тук хората от цял свят питам

С най - голяма благодарност към вас за оказаната помощ! Много моля информирайте ме как да поддържам блога си и достъпа до него без грешки и ненужни ограничения. Признавам пред себе си , че съм доста слаб блогер. Много ме затруднява преводът от английски, може ли помощта да ми се предоставя както сега на български език. С много голяма благодарност за вниманието към мен. пожелавам ви успех. Ако трябва още информация да ви кажа моля пишете ми. Сигурна съм , че мислите най- доброто за всички блогъри. Благодаря от сърце! Ако нещо не съм попълнила в празните полета по- горе моля да ме информирате , за да бъде всичко точно. До скоро!

