***
            Аз, Любиша Здравкович, решавам да се намеся, защото текат процеси. Световна царщина на сатаната е демокрацията. Не власт на народа , а власт на парите, безименна и всемогъща власт. Така казвам и рискувам да се погубя. Но дявола съм хванал за рогата, че виждам насилието сред децата. Демокрацията не е организация. Сатаната обяви рая на земята. И се зае с образованието, защото най- сигурна е властта му, когато посегне на знанието. България стана столицата на света в таз адска царщина. Тук дяволът проклети ни подигра с университети. Защо България- защото българинът е добър и търпелив. Иначе за 500 години османско владичество не би оцелял, не би бил жив. Знае сатаната тайниците на душата, познава народите и към хаос ги води.  Защо бог не се намеси да сътвори от хаос пак земята до века- защото дяволът стана могъщ, съюзи се с човека. И, създавайки зад океана рай, сложи на божественото край. Сега воюват времето и вечността в небесно- земна битка, в схватка са всички без изключение и има значение образованието. Чрез него хитрецът – дявол пороби знанието. Разбира му сатаната – нужни са му децата.. А в демокрацията свободна била нацията да прави кой каквото му хрумне, подкрепен от дявола да мине за умен. Децата усещат всичко, по божията воля се раждат като птички. Но сграбчва ги сатаната и почва борбата небесно- земната, ще му отрежа рогата- на туй се наемам, ще му откъсна жилото – отнема ми най- милото.
              Каква е тази светлина?
               Това е утрото.
              Нима? И вече няма да има нощ?
               Не, мила, ще има, цари световна зима. Ела, вдигни се на крака, ще ти подам ръка, ще те прегърна.
                Само отново светлина да зърна.

About liubischazdravkovich

Здравейте хора от цял свят!Написах малка книжка и реших да я разпространя в интернет.Публикувах я в сайта bereket21vek.wordpress.com В нея и в коментарите си излагам своите мисли и идеи. Търся съмишленици. Владея малко руски език и съм много слаба на компютъра. Любиша е писателски псевдоним.Казвам се Красимира Данкова. Пианистка съм, преподавам на деца и корепетирам на хор. Повече информация бих дала на приятели в facebook или на адрес krasi_dankova@abv.bg
Бележка | Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

С най - голяма благодарност към вас за оказаната помощ! Много моля информирайте ме как да поддържам блога си и достъпа до него без грешки и ненужни ограничения. Признавам пред себе си , че съм доста слаб блогер. Много ме затруднява преводът от английски, може ли помощта да ми се предоставя както сега на български език. С много голяма благодарност за вниманието към мен. пожелавам ви успех. Ако трябва още информация да ви кажа моля пишете ми. Сигурна съм , че мислите най- доброто за всички блогъри. Благодаря от сърце! Ако нещо не съм попълнила в празните полета по- горе моля да ме информирате , за да бъде всичко точно. До скоро!

