***
              Смъртта витае вън. Живот като на сън. Пресичат улиците хора, заети със сърцето си. Защото там е хаосът голям. Времето убиват и себе си затриват. Дълбоко някъде в душите броят парите. Без надежда хората в света се вглеждат. А в къщи чакат децата за храната. Глад, бедност, немотия душат ни за шията. В сърцата се хили сатаната. Надсмива се , духа приспива. Човекът не пее и няма да има песен, в изкуството е тъжна есен. Подрежда някой слаби мисли, от дявола дописвани. Защото негово е словото. Езикът сатанински днес говори. Но с паметта си аз съм твърд, за сатаната  сигурната смърт. За това благодаря на бога, без бог не мога .Живее бог в душата , затлачен от боклука в България натрупан. Тук стана сметището на света, световна столица без любовта. Пресичат улиците хора, със себе си говорят.Душите от болка са разкъсани, в сърцата клети гинат поети.Погрижи се сатаната и за рая и за ада на земята. Из хаос дяволски загубени вече сме погубени. Всички газим черен сняг  ще има цветна пролет пак, но дали няма да се ронят цветовете по ръцете ни? Във въпроси България живее боса.  Световна столица на демокрацията в сатанинската царщина на нациите. Ще повтарям и ще потретям- дяволът държи въжето. Опита да го метне на песента, но вчера не успя. Изкуството ще подреди и мисълта и чувствата. Само на езика роден божи това ще може.
              Любиша, от хаоса старея.
              Пак ще ти попея. За мен си по- красива
              Докато ти си жив и аз ще бъда жива.
              Живот с живот се сливат.

 

About liubischazdravkovich

Здравейте хора от цял свят!Написах малка книжка и реших да я разпространя в интернет.Публикувах я в сайта bereket21vek.wordpress.com В нея и в коментарите си излагам своите мисли и идеи. Търся съмишленици. Владея малко руски език и съм много слаба на компютъра. Любиша е писателски псевдоним.Казвам се Красимира Данкова. Пианистка съм, преподавам на деца и корепетирам на хор. Повече информация бих дала на приятели в facebook или на адрес krasi_dankova@abv.bg
Бележка | Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

С най - голяма благодарност към вас за оказаната помощ! Много моля информирайте ме как да поддържам блога си и достъпа до него без грешки и ненужни ограничения. Признавам пред себе си , че съм доста слаб блогер. Много ме затруднява преводът от английски, може ли помощта да ми се предоставя както сега на български език. С много голяма благодарност за вниманието към мен. пожелавам ви успех. Ако трябва още информация да ви кажа моля пишете ми. Сигурна съм , че мислите най- доброто за всички блогъри. Благодаря от сърце! Ако нещо не съм попълнила в празните полета по- горе моля да ме информирате , за да бъде всичко точно. До скоро!

