Още малко ще попея. Че нали живея…

 Още малко ще попея. Че нали живея...

About liubischazdravkovich

Здравейте хора от цял свят!Написах малка книжка и реших да я разпространя в интернет.Публикувах я в сайта bereket21vek.wordpress.com В нея и в коментарите си излагам своите мисли и идеи. Търся съмишленици. Владея малко руски език и съм много слаба на компютъра. Любиша е писателски псевдоним.Казвам се Красимира Данкова. Пианистка съм, преподавам на деца и корепетирам на хор. Повече информация бих дала на приятели в facebook или на адрес krasi_dankova@abv.bg
Изображение | Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

17 Responses to Още малко ще попея. Че нали живея…

  1. Любовни песни

    В този сбъркан свят аз те обичам.Само да знаеш.След тебе тичам като момиче. Не е за вярване.Това е. Целувам те и те прегръщам и те чакам в моята къща, ще ти отворя и дълго ще говорим.

    Не мога да се спра, не мога. Иване, как да кажа сбогом? Прости ми, моля те. Прости ми, заживях внезапно с твоето име. Влюбих се. Това е, честно. Живея с чувството чудесно, защото няма лошо, няма да изгориш в любов голяма.

    Къде си ти , любов мечтана? Изгубих те, Иване. Аз се разбързах с думите си обвързващи. А трябваше да помълча в тишината на свободата.Изпращам тези редове, но песента ми е далечна вечност. Часове повтарят се един след друг – на любовта напук. Сега във времето недоразбрано ще ми простиш ли ти, Иване?

  2. Любовни песни

    Здравей, Иване! За мен остана в сърцето ми една въздишка дълбока и мълчание. Какъв е срока на любовта? В света ще пея за нея дано при мене гнездо да свие и с теб отново да бъдем „ние“

  3. Любовни песни

    Зная, че сме разделени, ала сякаш си до мене. С думите ти, със смеха, който спира ми дъха. Пред очите ми са живи срещите ни тъй красиви. Можехме да продължим за ръце да се държим, да се водим към душите скрити в дълбините ни, после да препуснем с вятъра далече от театъра на света и да се гмурнем в любовта ведно събрани, Иване.

  4. Любовни песни

    В сърцето болно местенце скрих. За теб, Иване и за любовта ни, макар че тъжна е картината на мигове подминати. Ала сляпата надежда към теб поглежда. В сърцето има място за всичко, защото обичам. Аз те обичам.

  5. Любовни песни

    Сърцето изиграно твое е, Иване.Как своята скръб аз да стопя? Поредна нощ не спя. Защо ми е съня и дните ми защо са, щом пълни са с въпроси? Ела, повтарям твоето име с този стар рефрен върни се ти при мен.

  6. Любовни песни

    Десет дни радост… А може би щастие? Опасно ли е с думи силни да наричам дните, в които беше до мене? Времето бяга и все по- далече и все по- далече ще чезне моята щастлива вечност…

  7. Любовни песни

    Моят глас към теб лети, ала мъничко хрипти от сълзите насъбрани, Иване.И думи не достигат в песента за любовта.А мелодията е насила жива, или даже некрасива… Страхувам се, че забравата ще ни настигне и без да сме успели дори да мигнем ще ни понесе по хлъзгавия път на любовта направо към смъртта.

  8. Любовни песни

    Недостъпен си, Иване, няма път към тебе… Станах рано, за да чакам час след час… Влюбена съм аз, в скрит кът на душата ми отзвучава любовния глас на съдбата, която те отдели от мене и ставам рано,Иване, няма никакво време, няма време.

  9. Любовни песни

    Много отдалеч те зърнах, но разбрах,че няма да те върна. Искаш свободата си, Иване… И защо да ставам рано призрака на любовта да гоня с коня на мечтата, вятърът развява ми косите и пречат на очите да виждат истината само, Иване.

  10. nataliyabulova каза:

    Харесах всичко написано дотук,продължавай да работиш-имаш талант.Пожелавам ти успех!

    • Пишех и мислех, че хвърлям думи на вятъра. Търсех съмишленици и приятели. Стигат ми двама – трима, нали ви има, вече ви има… Сега слънце в мечтите ще грее скрито – на пожеланията да не пилее лъчите.

    • Когато някой подава ръката си… и от мрак излизам. Наталия, за мен е много важно твоето име. Няма как, когато пиша да не си представям публиката на света. Търся смисъла в думите си наредени. Благодаря ти , Наталия, че си до мене!

    • Не бях създавала литература. Съвсем случайно , под силата на силна емоция започнах Съвременна поредица или Когато началото съвпада с края. Никой не ме е учил да пиша, седях в къщи и умувах. Имах чувството , че съм откривател, че разбирам как пишат големите автори. Така създадох образа на измисления Любиша Здравкович. Ще спра до тук с откровението. Точно тази книжка беше издадена на хартиен носител. Но добри приятели ми помогнаха и сега тя може да бъде изтеглена от bereket21vek.wordpress.com Така, част от моята изповед, от приятелството, от съмишлениците, за които често съм говорила и мечтала. Благодаря, Наталия! Присъствието ти ми дава сила и увереност!

    • Отново песни за любовта. Ще има още докато свят светува. Отново ще бъдат весели или отново ще плаче тя. Сега будувам и само с луната общувам…

  11. Любовни песни

    Приключихме с тебе, Иване. Любовта заключихме. През девет земи в десета пея в една касета последна песен как посред лято е вече есен с листа жълтеещи и как сърцето, по теб копнеещо, е неразбрано и край настъпи, Иване.

  12. nataliyabulova каза:

    Никое творчество не е хвърлена на вятъра работа,ако днес нямаш читатели утре може да бъдеш една от най-търсените авторки,важно е да вървиш напред и да твориш

С най - голяма благодарност към вас за оказаната помощ! Много моля информирайте ме как да поддържам блога си и достъпа до него без грешки и ненужни ограничения. Признавам пред себе си , че съм доста слаб блогер. Много ме затруднява преводът от английски, може ли помощта да ми се предоставя както сега на български език. С много голяма благодарност за вниманието към мен. пожелавам ви успех. Ако трябва още информация да ви кажа моля пишете ми. Сигурна съм , че мислите най- доброто за всички блогъри. Благодаря от сърце! Ако нещо не съм попълнила в празните полета по- горе моля да ме информирате , за да бъде всичко точно. До скоро!

