„Стара история или Болните души“

І част

“ До днес“

Необикновена история в дневници

-1-
Пари жаравата на белите листи както любовта неописана. Ще се изпепелят ли думите или в нестинарски ритъм ще проглушат ушите ти със своето обичам те, обичам те… Ще изгорят ли някога пръстите ти като въглени думите ми слаби и оскъдни? В мъртвилото на дните ни завинаги обичай ме.

-2-
Искам да я имам завинаги. Не я настигнах, години без нея минаха

-1-
Един поглед ми стигна , за да усетя, че се вълнува сърцето ми. В любовта отделена какво става с мене, пропадам в крехко безвремие, спря светът своя ход. Замря  оттогава, в този спомен загледан , моят живот

Не разбивай сърцето ми, все пред очите ми е лицето  ти, ела… дните не ще заличат чертите ти. Обичам те.

-2-
В България избухна епидемия от телевизионни академии ,какво да се направи – нация от гении. Езикът е беден, ограничено е времето, тлее всичко край мене. От тази пепел какво,кога и как ще разцъфти върху земята наша свята? И да е богата душата осиромашава без словото ни. Беден съм, жалък и малък, по ъглите на мисълта ми изхвърлени са думите и мисълта се крие по ъгълчетата в ума, едвам успях да уловя първото заблудено изречение за телевизионните ни академии. Без словото какво да изразя, Какво да обясня на Вас, на себе си и мога ли без думи езика български да възкреся? Но да речем, че иде бедността от времето и днес светът не се дели на „изток-запад“,че само „запад“ е светът, поел към залез в своя път. Щастлив съм аз заради Бах, че по времето му не са гъмжали телевизионни академии, за да принизят гения му и нямало е как да не заблести с естествения цвят на славата чак до наши дни, щастлив съм, че  Моцарт и Бетовен не са били наричани „звезди“. Във всеки случай защо ли ми е интернет и как светът е информиран навремето без интернет за виртуоза Паганини?Само „запад“ е светът,поел към залез в своя път, горко му – ще се възнесе в беззвездното небе.

Днес е ден без дата. жална е душата и жални песни пее, жална е по нея Пиша и въздишам и мисля, че е въпрос на време да стигна до деня, когато ще бъда с нея и ще прегръщам любовта. Празни думи редя в празния си ден… Дали мисли за мен?

About liubischazdravkovich

Здравейте хора от цял свят!Написах малка книжка и реших да я разпространя в интернет.Публикувах я в сайта bereket21vek.wordpress.com В нея и в коментарите си излагам своите мисли и идеи. Търся съмишленици. Владея малко руски език и съм много слаба на компютъра. Любиша е писателски псевдоним.Казвам се Красимира Данкова. Пианистка съм, преподавам на деца и корепетирам на хор. Повече информация бих дала на приятели в facebook или на адрес krasi_dankova@abv.bg
Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

С най - голяма благодарност към вас за оказаната помощ! Много моля информирайте ме как да поддържам блога си и достъпа до него без грешки и ненужни ограничения. Признавам пред себе си , че съм доста слаб блогер. Много ме затруднява преводът от английски, може ли помощта да ми се предоставя както сега на български език. С много голяма благодарност за вниманието към мен. пожелавам ви успех. Ако трябва още информация да ви кажа моля пишете ми. Сигурна съм , че мислите най- доброто за всички блогъри. Благодаря от сърце! Ако нещо не съм попълнила в празните полета по- горе моля да ме информирате , за да бъде всичко точно. До скоро!

