„Стара история или Болните души“

Продължение

***
Изводът ни ,че се движим от отвращение към погнуса, доведе до решението да се изолираме от света в спасителната самота. Дали не нарушихме член едикойси от Наказателния кодекс? Но ние не знаехме докъде се простира нашата поносимост и не намерихме друг изход за нас си освен бягство. Умувахме как свободата да си откраднем, само да и се понарадваме.. Луди, маниаци, тълкуват света и божествения промисъл, за велики ли се мислят , за месии, колко му е , Любиша , някой да ни лепне безумието. Различието в този свят изумява и този свят задушава гения и величието. И дотолкова оглупял е, та щото един, та камо ли двама, разумна, смислена дума да кажат и току – виж изгорели. Мислим, че ако не се сблъскаме с Наказателния кодекс, ще се произнесе имиджа с короната на науката и няма спасение, той е авторитетът, от него чакайте поуката. В пълно съзнание заявяваме, че решихме да се отделим от света, след като отчетохме риска и макар че не сме авантюристи, защото искахме изборът да е наш и нашият избор бе да повярваме, че все още близо до бог е човекът. Така стана , докато дълго избирахме от двете злини по – малката и направихме най – сетне избора си , който произтича от самите нас, истинския, свободния, същинския, избора. Да не би пък да се залюбихме с теб, Любиша, но се надявахме да стигнем до радостта от живота, допуснахме, че я има, но къде ли е и дали сега я намираме  – предполагаме, че си струва доброволната ни килия. Като не можем да помогнем на другите, стараем се да не им навредим и ако ли не повече – да поживеем както намираме за добре ние. И всичко това поради следната основна причина – кръвта ни се смрази, една дума не ни остана на уста, освен клетви и ругатни. Свободица, свободицата е наша царица.

***
Знаеш ли, сега си спомням какво написа Станислав Стратиев -„Радвайте се, толкова ли е трудно?“

***
Стигнах до момента, в който нямах никакъв избор, или да направя каквото трябва или съм свършен, заложен съм на карта. И тогава заигра не страхът човешки, почти приемливия, поносим страх естествен, от който може да произлезе само плач, не просто сълзи, а кански рев и пълен здрач. И се почувствах така,като че съм добитък, воден към кланица. Да треперя аз, като бито куче да треперя. И когато ужасът ме завладя, бързах, бързах час по – скоро да се отърва. Вече не знаех, смаях се , взеха ми здравето хората накрая.

***
Ужасът е тежко състояние. Преживях ужас в чист вид – дъхът ми бе на пресекулки и черна сянка виси, главата е като шиник надута и отвсякъде бучи, бучи, като вик в ушите и се движех назад и все по- назад до пълен спад.

Вместо да свършим нещо полезно, ние май само си губим времето. Трябва да защитим, да запазим, да съхраним поне нещичко от себе си. И без това така ни мина живота в противодействие на хищници и чудовища, само и само да не станем подлоги, защото чудовищен е според мен този свят, чудовищен.  Низвергнати сме с теб , Любиша, низгвернати и от това се напатихме. И сега, като виждаме покрай себе си страшни неща, поне други думи имаме понякога на уста и думаме – не може да бъде, не може,  Господи, Боже наш, мили Боже!

About liubischazdravkovich

Здравейте хора от цял свят!Написах малка книжка и реших да я разпространя в интернет.Публикувах я в сайта bereket21vek.wordpress.com В нея и в коментарите си излагам своите мисли и идеи. Търся съмишленици. Владея малко руски език и съм много слаба на компютъра. Любиша е писателски псевдоним.Казвам се Красимира Данкова. Пианистка съм, преподавам на деца и корепетирам на хор. Повече информация бих дала на приятели в facebook или на адрес krasi_dankova@abv.bg
Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

С най - голяма благодарност към вас за оказаната помощ! Много моля информирайте ме как да поддържам блога си и достъпа до него без грешки и ненужни ограничения. Признавам пред себе си , че съм доста слаб блогер. Много ме затруднява преводът от английски, може ли помощта да ми се предоставя както сега на български език. С много голяма благодарност за вниманието към мен. пожелавам ви успех. Ако трябва още информация да ви кажа моля пишете ми. Сигурна съм , че мислите най- доброто за всички блогъри. Благодаря от сърце! Ако нещо не съм попълнила в празните полета по- горе моля да ме информирате , за да бъде всичко точно. До скоро!

