Среднощни бдения

Бреговете на живота. Река. В една посока бълбука срокът.

Тук съм. За сега. буквите са празни. Мръсен е снега. Исках да остана.  Но се отвори рана. С болката ще тръгна.  Дали ще се завърна. Зависи от снега. За сега.

Бреговете на живота.Река. В една посока бълбука срокът.

С пъстра дреха любовта е рано в сумрачното утро. С вълшебна сила е дарена. Шарена любов, бъди до мене! С цветна рокля облечи ме, косата дълга разреши ми…

Една любов едничка в сърцето си очаквам. Понякога поплаквам. От всичките любови ще бъде сам сама. Със силата си нежна с мене у дома. С водата си кристална без жажда ще живея. Там някъде едничка птичка чурулика, пее.

Всеки ден те чакам с роклята си бяла ти, любов, да дойдеш за мене закопняла. Но така се случи, че роклята се скъса. Друга нямах бяла, все черни рокли къси. Извадих ги непрани от горките ми сълзи, останали от срещи безсърдечни, бързи. Сега не зная , любов, дали да чакам. Както вдовица черна все плача и оплаквам.

Бреговете на живота. Река. В една посока бълбука срокът.

Тръгвам си по моя път. Тук километри ме делят от мястото определено. Починах си за кратко време. Сега с обувките си тежки по – леко ще вървя. Само посоката си неизбежна да следя.

Загубата на живот още приживе е в самотата. Често губи дъх в нейния капан душата.  И задъхвайки се често, и куцукайки на място, със силиците си последни бори се да е наясно. И с размития с разум, спомняйки си за дъгата, почва да реди молитва свята и пресвята. Така спасение намира, поема дъх дълбок и не умира.

Лицето ми е с две половини.Разделено е на розово и синьо. Розовото се кикоти, синьото е с дух дълбок. Трябва буря да премине да ги слее в цвят единен.

Какво ли вече не написах. Живот живея с черното перо. Но взе да драска по хартията, мастилото на свършване и то. От някъде ще трябва да изпрося. На улицата всичко има.Излизам, бедна  просякиня…

С обувки черни , тежки прекарах зимата и пролетта. Мъченически се движех като грешница в снега. После в кална, дълга пролет заболяха ме нозете. Чаках слънце да изгрее, да ги събуя тях , проклетите. И събирах си стотинки за бели чехлички с цветя. Знаех, че ще бъда с тях най – безгрижна на света.

Бреговете на живота. Река. В една посока бълбука срокът.

Седя пред листа бял и се опитвам да напиша приказка. Да се излива истинска като проливен дъжд. И да бъде като Джени в цъфналата ръж…

Самотата пареща…но ето как блесва слънчевият лъч и всичката надежда ме засипва изведнъж. И изчезват думи от душата болна и превръщат се в ята летящи , птици волни…

Няма да се лъжа вече как съдбата си играе. Има те – макар далечен и съм сигурна, аз зная. Ще чакам вечно. може би в търпението любовта е. Дали през пролет или зима ще дойдеш с моите цветя любими.

Трудно ще се приближа до тебе – подсказваха ми облаците от небето и тишината в черното поле. Но пак ще цъфнат златни слънчогледи  – ще  има песен и възторг, та стъпките ми да поемат нагоре в синия простор…

Аз те чакам весела и отнесена  от топъл вятър луд. Студ душата ми понесе , но потъна той в забрава. Време мина от тогава. И сега те чакам весела с коса развята, неразресана…

 

About liubischazdravkovich

Здравейте хора от цял свят!Написах малка книжка и реших да я разпространя в интернет.Публикувах я в сайта bereket21vek.wordpress.com В нея и в коментарите си излагам своите мисли и идеи. Търся съмишленици. Владея малко руски език и съм много слаба на компютъра. Любиша е писателски псевдоним.Казвам се Красимира Данкова. Пианистка съм, преподавам на деца и корепетирам на хор. Повече информация бих дала на приятели в facebook или на адрес krasi_dankova@abv.bg
Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

С най - голяма благодарност към вас за оказаната помощ! Много моля информирайте ме как да поддържам блога си и достъпа до него без грешки и ненужни ограничения. Признавам пред себе си , че съм доста слаб блогер. Много ме затруднява преводът от английски, може ли помощта да ми се предоставя както сега на български език. С много голяма благодарност за вниманието към мен. пожелавам ви успех. Ако трябва още информация да ви кажа моля пишете ми. Сигурна съм , че мислите най- доброто за всички блогъри. Благодаря от сърце! Ако нещо не съм попълнила в празните полета по- горе моля да ме информирате , за да бъде всичко точно. До скоро!

