Вълнения

Да, чета и препрочитам и как ли ще изляза от думите си читава. Игра със словото не бива, че слово възкресява, а също и убива.

Твърде близо и така далече сме в тези вълшебни летни вечери. Ала бързината може всичко да довърши и едва поникналото цвете да прекърши. А защо не да се съхрани в саксия живо, ако  между  нас възникне чувство нежно и красиво…

 

Чакам да си дойдеш, всяка секунда е година. Може да е за сега и скоро всичко да отмине. Времето минава бавно и естествена е радостта. Може би с вечността се придвижвам плавно.

 

Духна вятър и отнесе мисълта ми чакаща.В бурята на моите думи няма нищо помежду ни. Душа  остана плачеща…

 

По ръба на чувствата се движа. Трудно е да балансирам. Толкова съм стара вече. Исках да говоря за любовта без възраст – вечната. Сърцата ни са здрави за чувството дълбоко. Ала в игри умираме и не знаем за любовта безсрочна.

Да, чета и препрочитам и как ли ще изляза от думите си читава. Игра със словото не бива, че слово възкресява, а също и убива

 

На остър ъгъл убодох душата си. Триъгълника с капка кръв белязах. Погледнах от високо в пространството с ъгли. Внимателно отвън излязох.Какво е щом до кръв боли?

С изгаряния леки по кожата прозрачна живея, без да знаеш истината мрачна. Спестявам много думи за чувството внезапно ,белязан като от чума  и от вихъра нещастен. Така аз , уплашен от любов, преглъщам своя силен зов.

Да преминем на зелено този страшен кръстопът, дето ти обичаш мене, аз пък теб за кой ли път. Свирят гуми на червено, покрай нас фучи светът. Слънцето е нажежено в нашия любовен път. Странни фигури искрящи покрай нас летят. Само да не ни докоснат, че ще ни изпепелят.
Да, чета и препрочитам и как ли ще изляза от думите си читава. Игра със словото не бива, че слово възкресява , а също и убива.

 

В дълбока нощ се ширят мисли тежко крили. Луната като бездна. Черна нощ беззвездна. Като покров над мене. Мисли в страшно време. Бушуват по земята. Заключвам си вратата…

 

Миналото ми отвсякъде пълзи и се блещи от стари срещи и обилни са сълзи… Мога ли да го унищожа  или то ще ме срази. Нямам мира, търся най – острата секира. И воля, за да го сторя. Скоро с него да се свърши , иначе  ще ме довърши.

 

Защо си толкова далече? Изтече времето , изтече, остана без сутрин и без вечер. И дълъг ден минава само като вечност. А може би във вечността е смисълът на моето бреме. Така е, сигурно така, какво ли значи времето. Едно море от самота , да го преплувам е целта.

 

В нашата студена стая полегнахме под одеалото. И гръб до гръб завити натежаха ни очите. В лека дрямка унесени не осъзнахме, че животът ни заедно песен е. Има мигове такива да разбираме , че сме щастливи.

 

 

About liubischazdravkovich

Здравейте хора от цял свят!Написах малка книжка и реших да я разпространя в интернет.Публикувах я в сайта bereket21vek.wordpress.com В нея и в коментарите си излагам своите мисли и идеи. Търся съмишленици. Владея малко руски език и съм много слаба на компютъра. Любиша е писателски псевдоним.Казвам се Красимира Данкова. Пианистка съм, преподавам на деца и корепетирам на хор. Повече информация бих дала на приятели в facebook или на адрес krasi_dankova@abv.bg
Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

С най - голяма благодарност към вас за оказаната помощ! Много моля информирайте ме как да поддържам блога си и достъпа до него без грешки и ненужни ограничения. Признавам пред себе си , че съм доста слаб блогер. Много ме затруднява преводът от английски, може ли помощта да ми се предоставя както сега на български език. С много голяма благодарност за вниманието към мен. пожелавам ви успех. Ако трябва още информация да ви кажа моля пишете ми. Сигурна съм , че мислите най- доброто за всички блогъри. Благодаря от сърце! Ако нещо не съм попълнила в празните полета по- горе моля да ме информирате , за да бъде всичко точно. До скоро!

