Влюбена жена

Смрачи се. Всичките звезди при мене се събраха. Секунда само и ще се изплъзнат. Влюбена съм, небето ще сглобя. Звезда – светулка ще оставя. За път към тебе  тя.

Слънчевата рокля ще облека. После черна с бяло и синя. Розова с обувки розови ще има. златни ще обуя – светещи , блестящи. За да съм красива, да ме желаеш страстно.

Щурчето пърхащо в нощта безименна вълнува ме. И не склопява сън очите уморени. Чакам те в щастливо време. В  тези нощи чуруликащи, вода от извор бликаща си…

Истината ще ми простиш ли? Заобиколена от мъжете искащи ме… Удържам своята любов и всеки порив през нощта… Светлината е при тебе, при другите е самота.

Ще дойда палава, засмяна, като всякоя жена желана. Ще потропам в твоята стая, няма да ме върнеш , зная. И в любовта си необятна слети, после ще говорим за поети…

 

 

 

 

About liubischazdravkovich

Здравейте хора от цял свят!Написах малка книжка и реших да я разпространя в интернет.Публикувах я в сайта bereket21vek.wordpress.com В нея и в коментарите си излагам своите мисли и идеи. Търся съмишленици. Владея малко руски език и съм много слаба на компютъра. Любиша е писателски псевдоним.Казвам се Красимира Данкова. Пианистка съм, преподавам на деца и корепетирам на хор. Повече информация бих дала на приятели в facebook или на адрес krasi_dankova@abv.bg
Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

4 Responses to Влюбена жена

  1. Ивайло Василев каза:

    Паднах в очите твои сини
    когато Слънцето рисуваше картини
    по кожата ти , с нежни ласки
    от Лятото ни споделено…

    И в синята им бездна аз изтлях,
    превърнат в светлина от Красотата
    и цялата ти бе в слънчев прах,
    изваяна от Добротата…

    • Страдаш ли от болка остра, както мъчи ме и мене? Мисля си – съвсем навреме пътищата се пресичат. Когато вече се страхуваме да обичаме. Когато ни е трудно да повярваме, че сме двама съединени.И подозрение терзае нашите души ранени. Но ще настане точен час да сме свободни – ти и аз.

    • Косата ми блести, очите ми са сини, но аз не знаех, живеех без лице , любими. С токчета високи надявах се на поглед, но нямаше и тръгнах с гуменки и боса. До мен застана ти, отпаднаха въпроси.Блестяха думи наредени, защото спря при мене.

  2. Здравейте всички! Много се радвам , че този текст още привлича внимание и е харесван. Всяка ваша дума за мен е от значение. Пишете ми, ще чакам.

С най - голяма благодарност към вас за оказаната помощ! Много моля информирайте ме как да поддържам блога си и достъпа до него без грешки и ненужни ограничения. Признавам пред себе си , че съм доста слаб блогер. Много ме затруднява преводът от английски, може ли помощта да ми се предоставя както сега на български език. С много голяма благодарност за вниманието към мен. пожелавам ви успех. Ако трябва още информация да ви кажа моля пишете ми. Сигурна съм , че мислите най- доброто за всички блогъри. Благодаря от сърце! Ако нещо не съм попълнила в празните полета по- горе моля да ме информирате , за да бъде всичко точно. До скоро!

