Влюбена жена -Продължение

Гадаех, чертаех схемите в живота. Мъчение, мълчане… Днес омаяна от овладени страсти. Както се живее без схеми и контрасти.

От стари коловози навлизам в нови. Завой на тежък влак. В Балкана страшен навлизам безопасно, тайно и без билет. Към теб.

Полунощ. Не са заспали злите хора дето мачкат всичко под небето. Но пълнолуние ни скрива, разпръскващо над тях безумие.

Вълшебна нощ блестяща. С вятъра погали душата моя спяща. За топла ласка нежна зажадняла. Целуна ме и съживи ме цялата.

Падна мракът. В съня ми изгря ярката луна. Като с нови очила видя те близко. Какво да сторя, искам те.

Защо не можеш да заспиш? Ръцете ни сами се галят. Ти мислиш , че огън ще запалят. И как ще изгасим пожара? Те ще го решат сами. Ние не знаем.

About liubischazdravkovich

Здравейте хора от цял свят!Написах малка книжка и реших да я разпространя в интернет.Публикувах я в сайта bereket21vek.wordpress.com В нея и в коментарите си излагам своите мисли и идеи. Търся съмишленици. Владея малко руски език и съм много слаба на компютъра. Любиша е писателски псевдоним.Казвам се Красимира Данкова. Пианистка съм, преподавам на деца и корепетирам на хор. Повече информация бих дала на приятели в facebook или на адрес krasi_dankova@abv.bg
Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

5 Responses to Влюбена жена -Продължение

  1. Болката напира, превземаща те всеки ден. Куршум за нея и ще спреш при мен. Където с многоточия разбираме се на тъмно без очи и болката неканена мълчи. И ако посмее да се върне, ще я застрелям лично аз, окото без да мигне , за да си жив и здрав.

    • Здравей, Ивайло, колко вълнуващо, каква богата реч! Радвам се да виждам твоето красиво творчество редом със скромните ми думи. То е като подадена ръка….Блестящо стихотворение!

    • Здравей ! Изпрати новия си коментар в пощата ,а този го изтрий тук. Дано се получи.

      >––– Оригинално писмо –––

      >От: bestsellerworld comment-reply@wordpress.com

      >Относно: [bestsellerworld] Коментар: „Влюбена жена -Продължение“

      >До: krasi_dankova@abv.bg

      >Изпратено на: 03.09.2016 18:30

      .abv-omExternalClass a:hover { color: #ff0000; } .abv-omExternalClass a { text-decoration: none; color: #0088cc; } .abv-omExternalClass a.primaryactionlink:link { background-color: #2585b2; color: #ffffff; } .abv-omExternalClass a.primaryactionlink:hover { background-color: #11729e; color: #ffffff; } WordPress.com

    • Ивайло Василев каза:

      СЪН
      По лицето ти залепнали сълзи
      от минали болки,клетви разделни –
      Плач ли по очите твои пълзи,
      от сподавени мъки и думи безцелни?

      Тихо в съня си те гледам в захлас
      за сбогом ръце не сме си допрели…
      Ти отмина,отминах и аз…
      И вятъра даже не ще ни намери…

      И само в сърцето остана тихият глас
      да стене, да моли да чезне…
      Че в тази нощ като птица сънувах те аз,
      след разтворени длани на дълъг полет поела –
      от горещата ласка на лятната страст
      към бездънни небесни предели…

      А аз живея със тихият глас
      и с очи попили дълбоко в небето
      там където птицата чезне над нас
      и болка нежна разстапя сърцето…

С най - голяма благодарност към вас за оказаната помощ! Много моля информирайте ме как да поддържам блога си и достъпа до него без грешки и ненужни ограничения. Признавам пред себе си , че съм доста слаб блогер. Много ме затруднява преводът от английски, може ли помощта да ми се предоставя както сега на български език. С много голяма благодарност за вниманието към мен. пожелавам ви успех. Ако трябва още информация да ви кажа моля пишете ми. Сигурна съм , че мислите най- доброто за всички блогъри. Благодаря от сърце! Ако нещо не съм попълнила в празните полета по- горе моля да ме информирате , за да бъде всичко точно. До скоро!

