Преживяно

Сълзи зад очилата капят върху листите и мъглата тъжна пречи на написаното. Махам ги  и  край, като порой се стичат, бялото пространство на мислите пресичат. Аз ставам да изчистя лицето си от болката и да продължа тропота на мислите в двуколката както било е и ще бъде с потракване ръждиво и  в болката ми дива, и в словото ми диво…Отново се стъмнява, мъка черна се разлива. Скрито пълнолуние духа размива на изпитание човек подложил и стоп в живота сложил… Но с юмрук бях счупила прозореца, уплаших хорицата дето ме искаха . Строших стъклата без страх и се разхвърчаха над тях. Тогава блесна звездното небе. Вятърът повя вълшебен.  Ти премина през стъклата и дойде при мене…Когато нощ над мен се спусне бленувам все за твоите устни, за ласкавите ти ръце, за топлината на сърцето, което слушам аз в захлас. Къде си зная под звездното небе, ала не позволява то да бъдем заедно в безкрая.  И само писаното слово ни свързва за любов готово… Без цвят остана химикала. След него бялото поле. Напират мисли, но дали нощта ще ги възпре. Намерих молив и потъмня полето с едва разбиращи се думи. Какво се случва помежду ни? Нима душите ни са толкова близки, че много искат се? Какво са само ласки , нежност , без слънчевата на духа безбрежност? Но ето, бяло е полето, едвам разчитам своите мисли , но искрени са… Животът – спрял екран, замръзнал като ледник, аз знам, че ти за мене си последният. Какво е любовта, но преходни любови ни чакат уж споделени, а пълни са с отрови И този зноен път преминала, сега познах те по очите , че порив има, а не отрова там. И спряла вече безумното си тичане, намирам те за спирката последна,обичам те!

About liubischazdravkovich

Здравейте хора от цял свят!Написах малка книжка и реших да я разпространя в интернет.Публикувах я в сайта bereket21vek.wordpress.com В нея и в коментарите си излагам своите мисли и идеи. Търся съмишленици. Владея малко руски език и съм много слаба на компютъра. Любиша е писателски псевдоним.Казвам се Красимира Данкова. Пианистка съм, преподавам на деца и корепетирам на хор. Повече информация бих дала на приятели в facebook или на адрес krasi_dankova@abv.bg
Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Преживяно

  1. Ивайло Василев каза:

    ДВЕ ДУМИ
    Две думи които само аз
    със радост чета във очите ти
    Две думи със нежна власт
    в ноща парят с лъчите си…

    Две думи пътуват по дългият път
    От сърцето до устни обични
    Две думи родени от нежният глас,
    Само две-ОБИЧАМ ТЕ…

    Две думи издишани между двамата нас
    между целувки страстно безумни..
    Две думи…и всички думи след тях
    са вече безкрайно ненужни…

С най - голяма благодарност към вас за оказаната помощ! Много моля информирайте ме как да поддържам блога си и достъпа до него без грешки и ненужни ограничения. Признавам пред себе си , че съм доста слаб блогер. Много ме затруднява преводът от английски, може ли помощта да ми се предоставя както сега на български език. С много голяма благодарност за вниманието към мен. пожелавам ви успех. Ако трябва още информация да ви кажа моля пишете ми. Сигурна съм , че мислите най- доброто за всички блогъри. Благодаря от сърце! Ако нещо не съм попълнила в празните полета по- горе моля да ме информирате , за да бъде всичко точно. До скоро!

